mannen i mitt liv ♥

Vad heter ni? Johanna & Andreas
Hur träffades ni? Ja det var ju den där systemparkeringen i maj 2009
Hur länge har ni varit tillsammans? 1år, 5månader & 23 dagar
När blev ni tillsammans?
18maj 2009, typ
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 140mil
Är ni förlovade? Inte än, men förhoppningsvis så kommer det att ske nångång
Bor ni ihop? Japp! i ett parhus
Har ni barn? Nej, men lilla B. Det räcker för ett tag
Har båda körkort? Jadå
Isåfall, vem kör bäst? Vi är bra båda två :)
Kommer du ihåg er första kyss? Klart jag gör, det var i halmstad
Vem skrattar mest? Beror på, Andreas tycker jag har världelös humor ;) haha
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det gjorde Andreas
Vem är äldst? Andreas är sju år äldre än mig
Vem är längst? Andreas är ungefär 2cm längre än mig
Vem sjunger bäst? Ingen!
Håller ni i handen på stan? Oftast
Kände ni varann innan ni blev ihop? Kan jag inte påstå
Har ni någon speciell låt? nej ja tror inte det, ja vill inte ha nån heller, de finns så många som väcker så många olika minnen
Har ni stora framtidsplaner? det har vi verkligen
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej inte än, eller jo till finland om de räknas ;) Men till våren ska vi till New York
Vilket är ert bästa minne? Oj de är många
Vem lagar bäst mat? Beror på vem av oss man frågar ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser, spelar tv-spel och pratar om allt möjligt, umgås med vänner
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Joo i princip jämt
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Brukar nån av er prata i sömnen? ibland kan vi båda göra det, men inte allt för ofta
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann? Klart jag gör !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0