Godnatt ♥

Nu har jag pratat med Andreas♥ och ska slå på One three hill och sova hade jag tänkt, imorgon är jag ledig på dagen och då ska jag plugga, men måste ringa jobbet och fråga om dom är full eller jag som är trög för enligt mitt schema så går inte riktigt besöken ihop.
Det är också då jag börjar gå till okända människor, dom här dagarna som jag har jobbat har jag haft "count down" som det så fint heter och det innebär att jag har bokat besöken själv och varit hos dom jag känner. Nu blir det okända och vi får väl se hur det går, jag tror det kommer gå bra men man kan aldrig vara för säker :)

(älskling jag saknar dig och det ska bli så jäkla kul nu när du äntligen kommer hem och stannar hemma längre!
)

Jag bjuder på denna vackra bild på oss från Halloweenfesten hos Malin och Tony

Bilden tillhör Isabell :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0