Om jag hade snopp skulle jag olla kommunhuset !

Nu har jag varit himla duktig och har städat akvariet och bytt ut stenen mot svart sand, blev mycke finare ..
Kändes dock lite meningslöst om det blir akvarieköp imorgon, men det är bra att arbeta har jag hört :)

Imorgon åker jag upp till tjocksel för att kolla på akvarium och träffa Anna, sen blir det ner på byn igen för att göra nånting cpskadat, som vanligt när jag är med anna i och med sig..
Sen har jag kommit fram till att Anna borde skriva en bok med alla otroligt "smarta" saker som jag sagt, senaste idag gav jag en fin kommentar "om jag hade haft snopp hade jag fan olla kommunhuset", kanske inte så intellegent egentligen ;D


Sen gjorde jag en OTROLIGT fin film till Anna, ni måste kolla in den Här !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0