ge mig en tågbiljett

fan vad less jag är min lägenhet, älvsbyn och ja tamefan norrbotten med !
här hemma är det stökigt, tror ni jag tänker städa?! ingen risk! i älvsbyn går det inte göra mycke, du kan inte ta en fika efter sex för då har allting stängt, det finns ingen pub så du kan gå och ta en öl och bara sitta och surra med vänner (vänner och vänner...)

jag vill åka bort, neråt i sverige, där det är vackert, människor som springer om varandra, ingen känner ingen och du kan ta en öl på en pub en tisdag utan att vara alkolist, du kan säga hej till någon utan att ha varit otrogen..

Nu ska jag lägga mig i soffan och tjura för att jag inte har råd att åka bort ..


Hade jag bara haft en snygg klänning, någon som vill åka på roadtrip med mig fast har kört för långt, högt hårfäste, fulbrunt hår, varit pepsi max fantast och nakenbilder på mig själv på någon annans dator, då hade jag nog varit lycklig !

a♥




...helst skulle jag vilja till göteborg, ge mig bara 3000:- någon ?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0