från piteå

Ja då var det måndag och vi har just kommit hem från piteå, vi har köpt present till svärfar som vi snart ska fara till och grilla, också har vi köpte present till Mli;s lillbejbis som snart kommer att titta ut, fast dom får inte presenterna förrens den bestämt sig för att komma ut till oss andra :)

Också köpte jag present till Evelina, Lars och Meja, eller det är ju till Meja, klart hon ska få en present för att hon kommit till världen ! Råkade även slinka ner ett kädesplagg åt Anton, jag kan inte låta blii!! Andreas säger att jag kommer att skämma bort Anton och Mli&Pers bejbis, men det bryr jag mig inte om :)

Nu ska jag packa ihop mig och min karl och min son och fara !

bilder kommer senare för kameran vill inte flytta över dom just nu


Kommentarer
Emelie * bebis i magen <3

man blir ju bortskämd :)

2010-07-12 @ 22:50:47
URL: http://ememms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0