Torsdag

Tänka sig att imorgon är det nyårsafton, då är det hära året slut. När man tänker efter så har det gått fruktansvärt fort faktiaskt, fastän det inte känts som det ibland..

Nu iallafall har jag städat undan julen, bara julgranen och julgardinen i köket och stjänan i köket kvar och det får vara kvar ett tag, men alla tomtar och sånt är bortplockat. Julen har ju varit så varför ska jag ha kvar det? För att det är tradition och annars kommer julpolisen och tar mig ?!
Nä skulle inte tro det.

Nu ska jag lägga mig i sovrummet och spela, köpte mig ju två nya spel igår till Playstationet och Andreas köpte Sims3 till mig så jag har mycke att spela:)
Köpte mig faktiskt ett eget BC2, så nu har jag egen gubbe och egen inloggning, ska bara se till att bli bättre än Andreas och Johan så jag spöar dom i det;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0