Some little things do matter.

Ja då var det torsdagnatt och jag ska slå igen min ögon alldeles snart för att orka med skola som börjar åtta och sen jobba hela kvällen och halva natten. Blev förfrågad om jag ville sova i piteå för att slippa köra hem, men nej tack! jag vill sova hemma, för att jag sover bäst hemma i min egna säng, plus att jag vill sova med Andreas, vara med Andreas och självklart Baltazar..
Jag vill vara med Andreas varje ledig sekund jag bara kan nu när han äntligen är hemma ♥

hur som helst kommer det nog bli lite kass uppdatering imorgon i och med att det är fullt upp hela långa dagen, men jag överlever, så även ni.

your friend in time /
johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0