pluggning på hög nivå

Klockan är ett på natten och jag pluggar som aldrig förr och det är många många timmar kvar innan jag är klart med det hära..

Jag har ju letat min "människan socialt och kulturellt"- bok i flera månader utan att hitta den, jag har letat mig blind och arg men så ikväll grävde jag igenom hela förrådet i en och en halv timma, precis när jag skulle släcka lampan och ge upp såg jag en påse under min skoteroverall precis innanför dörren och där låg boken såklart. Som vanligt är det på sista stället man letar..
Jag hade först tänkt läsa den här kursen till våren då jag inte hittat boken och fått chansen att plugga på distans nu i höst, men nu när jag hittat boken så ska jag göra klart det här arbetet på drygt två dagar, vilket är sex hela sidor med frågor och analyser som ska in, så nu sitter jag snällt här i soffan och har just gjort klart en studieenhet, vilket är fyra A4-sidor och nu ska jag börja studieenhet 2, känns väldigt roligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0