Nej jag ska inte spränga mig själv på stockholms gator

Jag funderar om jag ska köpa en stor fet laddning med sprängmedel och nej jag har inte tänkt spränga mig själv mitt på stockholms gator. Jag har tänkt spränga tvättmaskinen på älvsbyns gator.

För någon dag sedan när jag tvättade började den dumma fan (tvättmaskin heter det på ren svenska) att blinka och skrika E20, som att jag skulle veta vad det betyder?! Det är lika lätt att förstå som när en arbetskollega från ett annat land säger att dom har dagis i frysen...
Men efter många om och fruktansvärt många svordomar så ringer jag hyresvärden som också är min pappa och han suckar i telefon och säger "johanna du har väl rengjort filtret i tvättmaskinen" jo det har jag, eller mest nej! Jag tar mitt sunda förnuft till fånga och ska rengöra skiten och när jag öppnar luckan där filtret är så sprutar det ut vatten, alltså det rinner inte vatten, det sprutar vatten och luktar ren skit!
Jag utrymmer toaletten på alla saker som finns där inne som kan bli blött eller förstört och rengör skiten, håller på spy och tillslut är jag klart. Startar tvättmaskinen och YES! den funkar, jag är överlycklig för att jag klarade det själv och trallar iväg vidare medans jag nynnar på den där skitelåten som Anna fått mig att börja nynna på.
När jag ska tvätta nästa gång, vad tror ni händer?!
Maskinjävel står och blinkar och skriker E20, E20, E20 som att jag skulle förstå bättre denna gång vad den pratade om. Nu måste jag ju upp med det där locket igen och bli nersprutad med äckelvatten och har jag berättat hur mycke jag älskar att vara vuxen och göra allt skitjobb själv ?!



Kommentarer
Ellen - Mamma till Kevin och Levi

sådär gör våran tvättmarskin också, men de går bra att fixa (:

2010-12-22 @ 18:40:49
URL: http://cpsoet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0