Johanna Hissar & Dissar


Juletider! den är mysig, det är ljus överallt, julklappar, förväntansfulla barn och jag kan inte annat än älska juletider!

Ledighet! Alltså jag måste bara få påpeka hur underbart det har varit när Andreas har varit ledig dom här veckorna, att ha honom hemma mer än bara några dagar, att få göra saker tillsammans, vakna upp tillsammans, jag bara älskar ledighet.





Vinter! Jag har sagt det förr, jag säger det igen för jag kan inte säga det nog många gånger. Jag hatar vinter, det är kallt, mörkt och sa jag kallt ?! Visst är det mysigt med första snön, men bara någon dag sen är jag spyless.. Usch jag bor verkligen på fel ställe här i världen. Jag hade nog inte hatat vintern lika mycket om den inte hade varit så otroligt låååång.

Facebook! åh så less jag är facebook och jag funderat faktiskt på att inaktivera mitt konto, när man pratar med folk får man bara höra "jo jag vet, jag såg det på facebook", men behöver inte höra av sig till folk nu för tiden, du kan istället Gilla deras status, eller varför inte puffa dom?! nä jag tycker facebook har börjat gå överstyr faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0