Dessa karlar

Nu har jag städat lite här hemma och väntar på en gubbe som ska komma hit och fixa lite saker åt oss, men det kan ju ta en timma innan han kommer eller fyra, man vet aldrig med människor som ska komma och hjälpa en..
Kanske ska slå in julklappar medans jag väntar, råkade ju köpa några igår;) Måste iallafall slå in Andreas så han inte hinner se dom, nog för att han är blind när det gäller julklappar för jag satt nedanför honom på golvet när han spelade ps3 för ett tag sedan och slog in julklappar, han missade helt att jag även slog in julklappar till honom, dessa karlar.

Haha justja, det har jag glömt att berätta. När jag jobbade på piteå havsbad hade jag fruktansvärt ont i tårna och fötterna från skorna, det var inget mer med det.. men jag har haft ont i en tå ändå sedan dess och för någon dag sedan såg jag att jag har ju för fasiken fått en blånagel, det är första gången i mitt liv det händer och speciellt för att jag haft för dåliga skor när jag jobbat.


Ser ni vad röd jag är i ögat ?! Jag råkade peta mig i ögat , haha!
Och mitt hår är inte ens rött längre, det är orange.. härligt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0