En mupp upptryckt i ansiktet ♥

Så var det bestämt, på en timma åker jag på bilbingo, lillebror sover fortfarande, han är fan värre än mig ?!
jag vet hur förbannad man blir när man blir väckt, men jag vet också hur kul det är att väcka folk som blir förbannad, undrar om jag ska ta fram baltazars pipboll och kasta in i sovrummet, då är det ju inte mitt fel att han vaknar, eller kanske lite ;)


för vem vill inte ha den här muppen upptryckt i ansiktet när man sover ?


& angående ikväll, vinner jag får ni inte en krona:)

Vinner jag börjar jag gråta, jag vinner aldrig, jag har tur i kärlek istället ♥
Det är väl iof bra, men bara för att jag har turen att ha andreas så får jag ju ingen utlandsresa, en massa pengar eller allting jag vill ha, det är nog på tiden att andreas börjar jobba övertid, det är ju hans fel att jag har tur i kärlek och inte spel ;) haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0