En glad Johanna ! (det händer inte ofta)

Ja mina vänner, hör och häpna så blev jag förvånad! Tummen upp till komvux i älvsbyn, till jul är jag färdig Uska, men (jag vet det är alltid ett men), i våras läste jag tre kurser, en av dom var stora och det var rätt så jobbigt.. Nu i höst ska jag läsa nio kurser, känner på mig att jag kommer vara tvungen att isolera mig och plugga arslet av mig, i just det hänsendet är det bra att Andreas har ett jobb där han är borta mycke..
Hoppas nu bara att jag klarar alla dessa kurser, hoppas hoppas hoppas!
Sen blir det mest troligt att fortsätta utbildningen med inriktningt mot psyk, men det återstår att se men förhoppningsvis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0