Städning (ovanligt ens)

Så var det onsdag, slutade klockan tolv idag, for hem och städade här hemma som en tok, i alla lådor och vrår som jag bara kunde komma på,  så nu ser det ut för nånting, eller jag är inte rikigt klar än men iallafall.. Mamma var och hälsade på en sväng, mycke trevligt : ) också handlade hon lite åt mig också, tur jag har henne så man har mat på bordet .. Har även hunnit ut på byn en sväng och träffat annakå och blivit bjuden på mat och sprungit in på systemet och köpt mig en vinare ifall jag skulle vilja dricka det nångång, typ ikväll med Anna kanske för jag är ju nämligen LEDIG(!) imorgon ;)

Men men, nu ska jag fortsätta pyssla på här hemma och sen ringa annakå sku jag tro..

johanna<3andreas

- & jag saknar dig hjärtat !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0