Pucko, ta bollen dååå ; )

så var det söndagkväll då och det händer inte mycke, ska spela lite playsstation tror jag..
Idag har det ändå hänt lite saker, var upp till mamma, tvättade bilen in och utvändig, åt mat dära och for ner på byn, gick och plockade blommor och gav dom till mormor och satt där ett tag, släktforskade och sånt där man gör med sin mormor..
Sen blev det att fara till stugan, spela lite badminton och bli idiotförklarad;), hoppa studsmatta och ta sig ett dopp i det lite för kalla vattnet.. Men trevligt var det och nu ligger jag här i en källare och skriver sms med Annakå som är påväg hem <3

Jaja, nu ska jag göra nånting vettigt av mitt liv
typ !


Kommentarer
Anna-Karin Plektrum

NU ÄR JAG HEMMA HONEY !!!! :D

2009-07-20 @ 12:16:28
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0