jag har sagt det åt flera ; )

Det blev Piteå ikväll, helt awesome kväll måste jag då säga, sjukt jäkla kul och såklart såg jag Veronica Maggio & dead by april ! oj så jäkla kul det har varit, svammlat på , dansat och bara haft roligt och levt livet ! sen var det ju gratis också för min del sååå;) Sen blev man nerdränk i lera innan man ens kommit in på området, lera jävlat överallt ! jag kan berätta att jag inte var lyckligast i hela världen, men det släppte efter ett tag..

& jo just ja, ja har ju satt in min piercing igen, Jim berättade att jag såg ut som en fjortonåring, det kändes bra :) då kan jag ju vara fjortis och töntig utan att skämmas!


Jag tror alla pojkar ja var med ikväll är gode less att jag går omkring och sjunger ; )
här får ni kvällens plåga som sjöngs heeela kvällen !





Some pictures from the night !





Veronica Maggio ;)


Dead by april


En lerig Johanna ;)

__

vissa verkar inte förstå vad "lämna mig ifred, ring mig aldrig, skriv aldrig, tänk inte ens tanken vad jag gör.." hälsa inte, titta inte, låtsas som att jag inte finns, det blir enklast så.. För hur ska jag annars lyckas få bort dig från hjärtat ?


Kommentarer
Lina

Träffa du linnet där ?

2009-07-25 @ 10:55:40
URL: http://liniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0