jag blir så irriterad

så var det lördagkväll, vi har varit i piteå ikväll hos några av Andreas kompisar, men det blev inte så sent för A ska upp tidigt imorgon för att han ska fara tillbaka till Halmstad, sista svängen (tack gode gud för det)..
Men det är tråkigt, nått så in i helvete tråkigt.. jag blir så irristerad på världen för att han ska vara tvungen att fara ner till det dära jäkla skithalmstad, jag tycker han ska vara här uppe med mig ! jag blir så arg och ledsen när han ska fara dit ner så jag vet inte, jag skulle lätt kunna gråta över det..
men men, det är inte mycke att göra åt, bara vara glad åt skiten. .
sen till veckan jobbar jag sex dagar, shit så roligt alltså, jobbar måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och sen veckan efter jobbar jag måndag och tisdag sen är jag ledig onsdag torsdag.. ja livet är inte alltid roligt måste jag då säga.. Det visst jag ju iof redan, jag har fått det bevisat ganska många gånger i mitt liv.

Hur som helst, andreas ligger här brevid och sover, eller det tror jag då iallafall för han andas sådära tugnt som man gör när man sover.. Det är helt sjukt hur oskyldig och söt man kan se ut när man sover..


- jag önskar att du tyckte om mig sådära mycke som jag tycker om dig, jag önskar du kunde sakna mig sådära mycke som jag saknar dig och helst av allt önskar jag att du skulle förstå..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0