det är lätt att ge bort sitt hjärta.

Godmorgon, godmorgon !

Jag har just beställt mig en tröja som jag nu har funderat på länge, så nu slutade jag fundera och beställde den : )
Får se vad som händer idag, hade en tanke på att färga håret, var när eller hur har jag absolut ingen aning om, jag tänkte bara göra det..
Var till Boden med Anna inatt, trevligt att bara svammla och var nånting hemligt, nått så hemligt så jag inte kan berätta det för er.. Vi såg solen gå upp tillsammans och det var sååå romantiskt !

Jag tror jag ska skriva en bok om mitt liv, jag tror det skulle bli en rolig men samtidigt en smärtsam historia,.. Den skulle bli som min blogg ocensurerad och omskriven, kritikern skulle nog älska den..



Det handlar inte om kärlek, det handlar om rädsla
 rädslan att chansa och förlora
rädslan att ge allt till någon som inte tar emot det
rädslan att ta risken för att kanske inte hitta sitt hjärta igen

det handlar om fel val
ligga vaken på nätterna
ha magont på dagarna

det handlar om tusen tankar
- ett hjärta
- miljoner frågor
- inga svar


men mest så handlar det om mig.


Kommentarer
Anna-Karin Plektrum

ÅÅÅÅÅÅÅH humpinpumkinbabydoll de var jätteromantiskt ;)

2009-07-16 @ 12:27:42
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0