så, vem är det som gråter nu ?

Jag lämnade dig dära, jag lämnar känslorna där och jag tänker inte gå tillbaka för att plocka upp dom, dom får stanna dära, på stigen jag aldrig mera kommer gå.. kanske någon hittar dom en vacker dag, någon som är bättre för dig, för jag var inte nog bra, visst var det så ? eller hur var det nu, berätta, eller förresten gör inte det för jag orkar ändå inte lyssna.. jag lämnade dig dära och du får ligga där själv nu, ja torkar inga tårar längre. varken dina eller mina..

 jag lever mitt eget liv och du är välkommen att vara med dära så länge du lever efter mina regler och mina val och jag är inte lätt att leva med, inte det minsta, kanske är det de som gör mig till den johannastenvall som jag är, jag är väldigt krävande människa ibland, medans jag ibland bara vill vara själv och göra ingenting. jag är sjuktligt svartsjuk när jag verkligen tycker om någon och jag är väldigt rädd om dom människor som tagit sig in till mitt hjärta, vissa dagar är jag världens tråkigaste människa som inte ens vill stiga upp från sängen, medans vissa dagar vill jag ta över världen..
 men duger inte jag som jag är så är det bara backa och gå för jag kommer aldrig förändra mig för att en annan människa vill det..

Gör det ont när du ser att jag överlever utan dig ?









....här ligger jag, tomhänt med frågor utan några som helst svar. jag har svårt att förstå varför motgång på motgång staplas upp, men om allt som kan hända nu är att allting går mot det bättre, för visst är det så ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0