jag lägger flytten på hyllan nu

nu sitter jag på sängen, tänkte skriva några rader hära innan jag drar iväg till konsum för att panta mina burkar och handla nån lunch till imorgon då jag ska jobba.. Har varit med det andra flyttlasset och nu är det sjukt tomt i lägenheten, bara dom stora sakerna kvar och lite kläder..
har just duschat, sjukt skönt var det kan jag lova! jag har tillochmed duschat min fyrbenta sambo, kanske inte lika poppis men jag tror han också tyckte det var skönt !
Dom stora sakerna hinner jag ta typ nästa vecka eller nånting så nu lägger jag det här med att flytta på hyllan några dagar..

det kommer inte bli lika mycke bilder hädanefter iochmed att min lilla digitalkamera är trasig och jag har inte råd att köpa en ny och vill inte ha med mig systemkameran överallt ..

jaja konsum here i come !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0