en sjukt dålig dag.

så var man hos mamma, har varit och lämnat min stationära dator till lilla lillebror, jag har ju en bärbar nu så jag tänkte att han lika gärna kunde få den så blir jag av med den.. ska prata med farmor och farfar imorgon om mina soffor, har tänkt sälja dom för jag rymmer inte en tvåa och en trea i mina nya lägenhet, ska köpa mig en trea med divan istället..

Annars händer inte mycke, klippte gräs idag men så när jag sitter där på gräsklipparen och är arg för att jag inte har någon mp3 spelare så börjar det spöregna, så det var bara köra hem till pappa med klipparen, ta cykeln och cykla så fort jag bara kunde hem igen, får fortsätta klippa sen när det är bättre väder.. Sen har min vanliga digitalkamera gått sönder också, sjukt roligt eller nånting ! så nu har jag bara systemkameran, måste köpa mig en ny kamera men det finns inte rikigt pengar till det nu ..

annars så vet jag inte, har snart packat klart, ska börja fara med kartonger och sånt typ imorgon eller nånting så lägenheten börjar bli tom nångång ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0