Molly

Våran Mollsan, som jag längtar till den dagen vi kan prata med varandra och jag förstår det du menar. Nu förstår du vad jag menar, men det är så svårt ibland att förstå varför du blir arg, ledsen och frustrerad. Jag har alltid bara tagit förgivet att du ska kunna prata, men det är inte så enkelt. Du har dina ord du säger, men många gånger är det svårt då ordförrådet är väldigt begränsat. Det jag önskar mest är att du börjar prata, då kanske skriken och frustationen blir mindre. 

Vissa dagar går det lite bättre, nu har hon börjat peka på endel saker så vi lättare kan förstå. Men vissa dagar fungerar det inte alls. Lilla älskade Molly, för både våran, men mest din skulle så hoppas jag verkligen talet släpper och du får börja berätta allting som du så gärna vill säga oss. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0