Sjukhusbesök

Tidigare i veckan, i måndags närmare bestämt var jag och Molly till Piteå för ett besök på sjukhuset. Dom ville ha fler prover och även ett fastande. Så Molly hade inte ätit något sedan 19.00 kvällen före, vi hade tid 8.15, först kring nio fick vi komma in. Väl då får vi veta att förutom dom fyra olika rören med prover hon ska lämna så ska hon även lämna ett urinprov. Jamen tjena! Hon har inte druckit något på 14 timmar, hur lätt tror ni det blir då? 
Så efter blodproverna fick hon festis och vilket tjorv för att lyckas fånga urinen, hon kan ju inte gå på potta, hon förstår inte alls varför man ens ska göra det. Så efter drygt tre timmars tjorv så var vi äntligen klar. Det som brukar ta några minuter tog istället drygt fyra timmar. Så ja nu är det bara fortsätta att vänta på svar. Vi har inte fått svar på något ännu och jag förväntar mig inga svar i år, känns som att det kommer att dröja. 
Jag måste då änd säga att jag är otroligt imponerad av Molly, det är aldrig några som helst problem när hon ska lämna prover och hon går med på det mesta som sjukhuspersonalen vill att hon ska göra. 

Här är hon i sina nya inneskor som kanske gör att hon börjar belasta kroppen bättre och slutar vrida foten fel. 
(null)



Kommentarer
Millis Ivarsgård

Aw så söt!!

2019-01-10 @ 11:00:58
URL: http://ivarsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0