Växthus

Jag fick mig två tomatplantor och en gurkplanta av en kvinna. Jag visste inte riktigy vart jag skulle ha dessa så jag bestämde mig för att bygga ett växthus. Gjorde en fantastiskt bra ritning. Ni som vet hur mina ritningar ser ut vet precis vad jag menar. Sedan snickrade jag ihop en stomme med brädor från min kära pappa och fönster från min moster. Andreas fick hjälpa mig att montera fönstrena och fixa lite vinklar. Men det är klart och jag är nöjd. Lagom storlek och enkelt att ställa undan till hösten. Dessutom är allting inuti växthuset återbrukade saker som jag hade liggandes hemma. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0