Fullt upp

Denna vecka har det varit fullt upp. Både jag och Andreas har jobbat hela veckan, det har varit möten, pysselträff, jobb och familjeliv. Nästa vecka blir lite lugnare, det ska bli skönt. Dessutom är Andreas ledig så då blir det inte lika stressigt för mig. 


Har dragit på mig nån muskelinflammation eller något i armen, har haft ont sedan början av februari men nu har det blivit värrw. Att bära är ingen hit då det gör ont i armen, att då bära omkring på Molly är ingen lek då hon börjar bli väääldigt tung. 

Idag efter jobbet tog jag flickorna och gick ut, Molly åkte vagn och Lilly tog sparken. Inte set bästa sparkvädert då mätaren visade 4 plusgrader. Men hon kämpade tappert. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0