Fullt upp

Det är full gas nu, vm veckan är här. Så många timmar jag lagt ner för att bidra till en kul vecka för älvsbyn. Så himla många möten och fixande. Då jag suttit i två grupper så har det varit full fart för att få allt att klaffa, men det har varit himla kul. Så många nya kontakter jag skaffat och så mycket jag lärt mig. Verkligen superkul och utvecklande, men såklart även jobbigt stundvis då jag även har två  små tjejer, en karl, ett hem och ett företag. 

Det är verkligen roligt att göra något annorlunda och känna att man behövs, att man bidrar med något. Låter kanske fjantigt, men det känns bra. Det har varit två tunga månader i butiken, det skjuter jag inte under stolen. Januari och februari är oftast inga roliga månader och det är tack vare Andreas som jag inte gett upp vissa dagar. Sen är det inte alltid en dans på rosor att få ihop familjelivet då man har en bebis, en karl som jobbar och företaget. Den stora är ju på förskolan, men den lilla får följa med dit man ska. Låter kanske gulligt, men det är det inte alltid. 
Ja det är inte alltid lätt här i livet men jag tror hela familjen tycker det ska bli skönt när mamma inte har möten flera timmar i veckan. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0