Måndag

Veckorna verkligen springer fram och det är fullt upp. Molly blir snart 7månader, Lilly har gått förskola en månad och trivs bra. Själv har jag lite olika projekt pågång. 


I helgen var vi på revy medans barnen var hos morfar med sambo. Helt okej föreställning och skönt att vara bara vi två i ca 2,5h. Båda damerna är i nån fas där det skriks mer än vad huvudet klarar av. Lilly har börjat bli så himla bestämd och visar verkligen när hon inte håller med, vilket resulterar i att man är så trött på kvällarna efter våra strider så ibland slocknar man före barnen. Sen är det så typiskt, man är så trött att ögonen går i kors och ingen av barnen visar det minsta tendens på att vara det minsta trött. Sedan när man väl får dom att somna ligger man klarvaken själv och har tusen saker i huvudet. Precis som nu, Lilly var lite ledsen ikväll så pappan i huset åkte på jobbet så vi tjejer kröp ner i sängeb tillsammans för att sova, Molly delade såklart inte den åsikten och kämpade tappert med att vara vaken medans Lilly funderade över saker en fyraåring funderar över, sånna där saker som man inte alltid har något svar på. Tillslut slocknade dom både två och jag kände direkt att nuuuuu ska jag äntligen sova tills Molly vaknar och ska äta, ja det krävs mycket mat för att hålla igång den där damen. 
Men så blev det icket, efter att ha snurrat en timma utan att somna bestämde jag mig för att skriva några rader. Men nu ska jag försöka mig på att besöka John Blund innan den minsta vaknar. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0