Skitdag

Fredag och idag skulle jag aldrig slagit upp mina ögon. Började dagen med att kolla min mejl som jag alltid gör, idag skulle jag inte gjort det för det förstörde hela min dag och jag har varit så arg så jag har gråtit idag. Vissa dagar skrattar jag inte över att vara egenföretagare och dom senaste veckorna har jag inte skrattat det minsta men idag rann bägaren över och jag blev fly förbannad och less. Att dessutom vara fet som ett hus, inte äga ett jävla plagg som passar på kroppen och ha en bebis som sparkar och hållar en vaken halva nätterna gör väl inte livet mycket bättre för tillfället. 

Såja, nu har jag gnällt av mig. Bara fortsätta skriva ett yttrande och önska på högvinst på lotto (som jag inte ens tippat på). 


Kommentarer
Anna S

Kram ❤️

2016-05-13 @ 22:54:24
Anna S

Kram ❤️

2016-05-13 @ 22:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0