Torsdagnatt


Att sova nu för tiden är inte så busenkelt som det alltid varit. Det gör ont, sparkar, är obehagligt och man måste upp och pinka 400 gånger per natt. Så det blir endel dötid på nätterna när man ligger vaken och stirrar i taket, senaste veckorna har jag legat och funderat på att göra om här hemma, otroligt nog så har jag inte tagit tag i saken då jag annars kan vara väldigt snabb på det då jag får ideer.. 

Jag är sugen på att flytta Lillys rum, så hon får ett större rum och lillasyster (ja eller om det nu blir en lillebror) får hennes rum, inte för att den kommer att behöva ett eget rum utan mer för att få mer plats till Lilly. Hennes säng tar sådan fruktansvärd plats och hon vägrar sova i den, hade den rymts så hade jag flyttat in den i vårat sovrum så kanske hon hade velat sova i den, men den ryms tyvärr inte och det känns bra att ha den framme ifall att hon kommer på att hon vill börja sova där. Ja sen är den 80cm bred så även en vuxen kan ju faktiskt sova i den. 
Men samtidigt så vet jag inte vad jag ska göra med sakerna som är i rummet nu som kommer bli Lillys rum en dag.. Ja ni förstår det är många problem nu, stora världsproblem.. 

Känner att jag skulle vilja göra om här hemma, jag ska bara se till att vinna pengar så jag kan göra om toaletten och tvättstugan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0