Lördag

Då var det lördag, igår firade vi midsommar i stugan. Lilly var väldigt nöjd över dagen! Hon trivs så bra här i stugan och det är så skönt att ha husvagnen här att sova och vara i.

Själv gör jag inte så mycket, samlar på mig vätska och har ont i fötterna. Så skönt att detta snart är över och vi har en bebis hos oss istället. Fastän jag måste erkänna att jag är lite rädd för förlossning, har aldrig varit med om det tidigare och man är så rädd att det ska hända något. Sedan är man såklart rädd att bebisen ska vara sjuk. Själva smärtan är jag inte orolig för, det kommer ju ta ont utav bara helvete men det går över, däremot att något händer mig eller bebisen vet man ju inte och fet är lite skrämmande. Men förhoppningsvis kommer allting att gå bra. Har börjat få ganska mycket förvärkar, speciellt på natten så jag hoppas den kommer snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0