Bm-besök

Idag var jag som sagt till barnmorskan, där hände det inte mycket. Kollade blodtrycket, lyssnade på hjärtljudet och mätte magen som var 38 om jag inte missminner mig.
Imorgon är det bf, men ingen bebis i sikte ännu. Få se när den behagar att komma ut, kan ju gå så illa att jag måste gå tre veckor till för dom sätter inte igång det förrens v43 om det nu inte skulle hända något. Nåja, det är bara se till att ha något att göra om dagarna så tiden går lite fortare och man inte behöver tänka så mycket på det. Ja hur lätt det nu är med tanke på att man har en mage som är ivägen och ett flås som en sjöko.

Lilly är övertygad om att bebisen har en tv därinne, kanske därför den inte vill komma ut?! Ligger säkert och ser någon bra tv-serie :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0