Gnäll

I veckan skulle vi egentligen åka på formex, mässan vi brukar åka på två och spana in årets nyheter till butiken, samtidigt som man får semester en dag. Nu blev det inte så att vi åkte den här gången, i augusti åker vi inte heller då vi kommer ha en bebis då. Men kanske nästa år vi kan åka iväg. Istället fick vi ombesiktning på bilen idag, känns bra att veta att det alltid finns hål att stoppa dom där kronorna i. Så trött på alla dessa utgifter på bilar, trasig avfuktare och allt annat härligt.. Jag behöver semester.. 

Hur som helst så ska vi tapetsera om sovrummet istället, inget jag ser framemot då det är så otroligt tråkigt att tapetsera, dessutom är det strukturtapet från djävulens tid. Har bara dragit ut på det här ett år nu, ja det är faktiskt ett år sedan jag köpte tapeterna dit in, så de kommer ju inte kosta något direkt förutom en massa energi och dåligt humör av tapetrivning.  Men det känns som en sak jag vill göra bort innan jag är höggravid och klumpig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0