Onsdag

Andreas tredje jobbnatt, bara en till efter den här sedan har han helg och halleluja för det! Känns som att någon trampat sönder mitt huvud. Molly har varit vaken och ingenting har varit bra i princip hela nätterna, som tur är sover Lilly hela nätter och vaknar hon så kommer hon över till sängen och fortsätter sova. Men jag kan inte påstå att jag känner mig som någon supermamma på morgonen när Lilly vaknar och man knappt sovit något själv. För att inte tala om det ständigt dåliga samvete jag har för att det känns som att jag inte hinner ge Lilly den tid hon behöver. Molly ammar ganska mycket på kvällarna och ligger inte i vagnen mer än 15min innan hon blir vansinnigt arg. Ja och bärselen jag köpte, den hatar hon, förhoppningsvis kommer hon vänja sig vid den för det skulle verkligen vara smidigt då jag jobbar och är själv hemma med barnen.
Imorgon väntas jobb, ja det var jobb även idag och lördag har vi extraöppet då byns butiker har det. Skönt är det att min mamma bor så nära butiken och kan vara med barnen endel, otroligt mycket värt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0