Ny vecka

Ny vecka nya tag, det var väl inte riktigt så jag kände när jag startade den här dagen. Jag kände mig mer som en säl som inte ville flytta mig från sängen. Men det fungerade inte riktigt, utan det var bara stiga upp med Lilly och bege sig till jobbet. Väl där funderade jag mest på hur långsam en dag kan vara, jag ville bara hem och dra en säck över huvudet. Ja idag var en riktigt dålig dag, jag vet inte varför, hormoner skulle jag tro. Avslutade kvällen gråtandes i makens famn, helt utan anledning. Helt fantastiskt med hormoner som sprutar lite hejvilt. Nåja, nu är den här dagen över och jag ska sova, förhoppningsvis är morgondagen en bättre dag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0