Fullt upp

I veckan är det fullt upp, har rensat, kastat och sorterat grejer från 18 då jag kommit hem från jobbet till mitt i natten. Dessutom försöker jag planera in pysselkvällar med jultema för kunder och hinna göra lite halloweensminkningar som visningsexempel och familjen.. Ja det är tur min man är van vid alla mina järn i elden och vet att jag har lite fullt upp vissa stunder. 

Men jag trivs, ibland blir det lite mycket men då flyr jag med familjen till husvagnen, andas, umgås och slutar jobba för några timmar.. Det är otroligt skönt att kunna fly dit ibland. 

Dessutom har jag två praktikanter den här veckan och nästa, jättekul men helt klart lite mer jobb. 

För att inte tala om Lillys trotsålder, är hon såhär tjurig när hon blir tonåring så behöver vi nog inte oroa oss för några killar och kärleksproblem, med den där viljan kan hon gå långt i livet. Själv känner jag att jag vet inte om jag är vid livet när hon blir tonåring och hon fortsätter såhär då det känns som att jag åldras tjugo år varje vecka. Ingenting är bra och skulle det mot förmodan vara bra, ja då är det inte bra det heller.. Giv mig styrka! Eller ett helrör.. 
Skämtåsido, det kan göra vem som helst galen ibland.. Tur hon har fina stunder, ikväll satt vi alla i soffan och hon säger,
- pappa ids du blunda
- ja hur länge? 
- 10år. 
Ja nu blundar dom båda två i sängen, jag och hunden är igång och rensar, städar och försöker få fram det som en gång var ett golv i vårat hem. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0