Full dag

Idag åkte jag och öppnade för träning i miniracing klockan ett, kring två begav jag mig till butiken för att öppna den och ha öppet till 18. Lilly fick gå med morfar (mojsen) och Ulrika på skyltsöndag, en nöjd tjej som fick sig ett paket. 

När jag stängde butiken så åkte vi till min farmor & farfar för att spendera hela långa kvällen där. Lilly höll låda, lekte och hade kul. Nu är vi hemma, jag har landat i soffan och är supertrött, Lilly håller på att varva ner och ska alldeles snart sova. Imorgon är det jobb igen, ska faktiskt bli himla skönt med julledigt och ha butiken stängd några dagar så man hinner vila upp sig och bara göra ingenting. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0