Första tävlingen!

Igår var vi iväg till Luleå med endel utav RC-avdelningen från butiken. Det var tävling och vi sålde reservdelar. Jag tävlade även, min första tävling och jäklar så kul det var! Lite svårt med en ny bana men det var riktigt kul och jag fick verkligen ännu mer mersmak för det. Kom trea i min final, gick ändå ganska bra förutom lite bil och däckproblem. Det var i alla fall inte sista tävlingen jag är med i. Det är lite extra kul att köra då det är en sån mansdominerande sport, för visst är det något extra med att slå killar i att köra radiostyrt då man är ensam tjej på tävling. 
Lilly följde också med, skötte sig exemplariskt och underhöll sig hela dagen. Vi steg trots allt upp lite före 07.00 och var där till ca 16.30. Pappan i huset agerade mekaniker och även han skötte sig bra :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0