Borde bli miljonär

Huset borde städas, ja verkligen städas. Kanske till och med saneras. Känns som att allting bara stått stilla och smutsen bara lagts på hög senaste veckorna. Varför är inte jag miljonär och har städhjälp? Ja det vet jag ju svaret på, för att 
1. Jag är egen företagare och driver en liten butik i en by på typ 8000 invånare. 
2. Jag spelar väldigt sällan på spel så chansen att vinna något är väldigt liten.
3. Jag har ingen rik avlägsen släkting som just dött och gett mig arvet. 
4. Jag får ingen veckopeng av min man. Visst borde jag väl få det?! Bara för att jag är jag, måste lyfta detta på nästa familjemöte. Måste bara införskaffa familjemöten i hushållet först.. 

Nåja, det som är bra med bilder är att man inte ser allt kaos. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0