Ny vecka!

Måndag och ny vecka, nästa helg ska vi på vm i skotercross. Ska bli riktigt spännade, vi ska stå med butiken. Eller jag ska, maken jobbar den helgen så jag får stå själv och helgen efter det står vi på en tre dagars lång marknad. Ska bli så himla kul att komma ut och träffa kunder. Jag längtar riktigt mycket faktiskt fastän det känns lite spännande då vi inte vet vad vi ska ta med oss när vi åker ut, tältet är inte klart och det är lite andra frågetecken. Men det kommer nog att lösa sig, jag brukar kunna fixa det mesta omän det ibland är i sista sekund..
 
Idag var jag ner till butiken och packa upp en leverans som kom. Lite filtar, inredning, ramar, ljus och liknande trillade in. Får dock packa upp det klart imorgon då vi hade med oss en liten dam som inte är sådära jättefrisk. Imorgon ska vi iallafall fara och träffa läkare och förhoppningsvis få någon bra hostmedicin så hon åtminstone kan sova på nätterna.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0