Ett år äldre

Snart är denna dag över, idag är ingen vanlig dag utan min födelsedag. Har blivit uppvaktad av minanärmsta sörjande och jag närmar mig stadigt 30-strecket. Nåja, jag är som enwhiskey, bättre med åren. 

Det har hänt lite saker sedan förra födelsedagen, mest possitiva saker faktiskt. Lilly blir äldre och förgyller ens dagar med både skratt och trots. Butiken har bytt lokal till en större och ljusare. Jag själv har väl inte blivit särskilt smartare men kämpar på ändå. 

I helgen blev jag bjuden på hotell och festival utav maken. Kammade hem en massa choklad (3st!!!) och hade det trevligt med honom. 






Kommentarer
Anonym

inget syskon till Lilly? :)

Svar: Inte då vad jag vet.
Johanna

2015-07-29 @ 18:15:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0