Nya projekt

Familjen sover och jag har suttit uppe och betalat fakturor och sorterat företagets papper. Saker som är mindre roliga med att ha ett företag, det mesta försöker jag göra när jag är i butiken för att få mer tid över hemma med familjen och jag måste säga att jag lyckas gansk bra just nu. Sedan vi bytte lokal och började ha öppet 8h/dag så hinner jag ganska mycket medans jag jobbar.. Vilket är skönt, däremot blir det väldigt lite pysslande och liknande hemma. Mycket för att jag helt enkelt inte haft nog med tid och energi. Energin har jag lagt på annat men känner att det börjar vara dags för ett projekt. 

Sovrummet har vi köpt tapeter till för längesedan men jag gruvar mig för att riva den där strukturtapeten. Kommer sluta med att jag inte vill ha dom där tapeterna när jag väl ska tapetsera. En ny diskho ligger och väntar i garaget till köket och virke till mitt rum likaså. Så projekt finns det, nu vet jag bara inte vad jag ska börja med. Måste söka lite inspiration så jag kommer igång känner jag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0