Full dag.

Igårmorse var det en trött tjej jag väckte då hon skulle till mormor och jag till butiken. Efter jobbet åkte vi vidare och firade min äldsta lillasyster som fyllde 20år. Lilly charmade in sig och skaffade sig några nya vänner. Efteråt gick vi några trappor ner och hängde hos mamma/mormor, ja Lilly hängde mest med dom två andra mostrarna (11&13år) och deras kompis. Hon verkligen älskar att vara med dom, dom målar naglar, leker, fixar håret och myser. Lilly gillar att leka med dom som är lite äldre, är nog för att hon umgås så mycket med sina mostrar. Får hon välja så är hon hellre med någon över fem år än någon i sin egen ålder. Nåja, huvudsaken är att hon har roligt och trivs, vilket hon verkligen gör. 

Det var en trött tjej som somnade i bilen påväg hem och fortsatte sova sen när vi kom hem. Att ha varit igång hela dagen, stigitupp tidigt och inte sovit någon middag tar på krafterna. 
När Lilly somnat så tapetserade jag om skåpet dom hon rev sönder tapeten på för ett tag sedan, mannen jobbar natt så då passade det perfekt att pyssla på här hemma. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0