Tisdag

Det närmar sig julen med stormsteg och jag tror att jag köpt klart alla julklappar, jag måste bara slå in alltihopa och leta fram dom från mina gömmor. Men det gör jag sen, har ju mer n en vecka kvar. 

Lilly disskuterar tomten, att han inte alls behöver komma då hon inte gillar honom. Men julklappar vill hon ha, tuttarna har vi tänkt lämna till tomten, osett ännu då den lilla avkomman vägrar i sten. Kanske tomten istället hämtar dom på natten och ger till sina små tomtebebisar. Ser verkligen inte framemot hysterin som kommer infinna sig när någon inser att det är slut med användningen utav tutte/napp. Kan man skicka dom på behandlingshem för nappavvänjning? 
(Det sista var ett skämt för er som inte förstod). 


Kommentarer
Anonym

Här kom tuttefen och hämtade dem. Vi åkte bort över helgen och rågade glömma tittarna hemma. Å då passet fen på att hämta dem.tog några kvällar men sen var det över. Lycka till

2015-12-15 @ 22:23:16
Anonym

Känner mig tacksam att min son alltid vägrat tutte

2015-12-17 @ 21:35:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0