En bästa vän

Igår/inatt hade jag besök av bästa vännen, i drygt åtta timmar satt vi och pratade om allt möjligt, sånt man gör med en bästa vän. Drack flera liter te och skrattade åt gamla bravader, precis sådär som det ska vara. Jag är otroligt tacksam att jag har en bästa vän, någon man kan prata konstiga saker med utan att den dömer en, någon som är lika knäpp som en själv. Jag önskar alla människor fick ha en sådan vän. Någon du kan disskutera snygga kändisar, mensvärk, parfymer, roliga minnen och allt annat dumt med. Det händer inte lika ofta nu för tiden som det gjorde förr att vi sitter uppe i timmar å pratar strunt, men det betyder mer nu än någonsin. Att koppla bort blöjbyten och bokföring ett tag och bara vara vän. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0