Dog en aning

Ikväll när jag stängde butiken gick jag på coop (maken hade bilen på jobbet), jag höll på frysa ihjäl och dog en smula innan jag ens var framme på affären. Väl där handlade jag lite saker som behövdes för att kunna baka till Lillys kalas på lördag. Såklart var det enbart tunga saker som skulle handlas, ni vet mjöl, socker, morötter och sådana saker. Påväg hem dog jag en aning igen, lika kallt som jag gissar att det var för dom som dog i vattnet där titanic sjönk och lika tungt som Magnus Samuelsson är stark. 
Nåja, väl hemma hann jag baka lite innan klockan slog midnatt och det var dags att avbryta för idag. Får fortsätta imorgon så vi har frysen full. Blev bland annat morotskaka och saffransbullar ikväll. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0