Söndagkväll

Klockan är snart midnatt och jag sitter i soffan. Hör att det är någon dålig film i bakgrunden och resten av huset sover. Jag kämpar på med min bokföring, försöker minnas allt jag en gång lärde mig för snart tre år sedan, kämpar på och försöker att inte göra fel. Det borde finnas livlinor när man jobbar med bokföring, "ring en vän, fråga publiken, få en revisor gratis".
 
Nåja, går det åt helvete.. Ja då lär jag märka det. Förstår inte varför det ska vara så svårt, jag vet egentligen grundprinciperna. Men allting är skrivet i så "vuxen skrift" och jag är helt tom i huvudet.
 
För att inte fastna i detta bokföringsträsk så måste jag få visa sockerhjärtat från tidigare idag. Vi hade riktigt fint väder med sol och värme. Lilla hjärta, vad vore jag utan dig och din pappa ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0