Imorgon!

Imorgon öppnar jag! Kan ni förstå? Imorgon slår jag upp dörrarna till något jag kämpat med och drömt om väldigt länge. Fastän figurerna är försenade och det blir lite tomrum så hoppas jag på en bra helg. Får jag bara en kund så är jag nöjd, okej kanske två. Men jag förväntar mig inte så mycket men hoppas att dom som besöker mig gärna vill komma tillbaka. Jag har försökt skapa en unik butik, inte en vit och stel utan en mysig liten butik som man kommer att minnas.
Att jag dessutom satsas på hela familjen och inte bara pysselsugna, det känns extra bra. Det finns något för alla, barn, kvinnor och män. Här är ett exempel på vad som trillade in igår. En elbil, redo för att köras, med allt man behöver. 


Ps. Jag bjuder på fika hela helgen! 


Kommentarer
Anonym

Jag önskar dig lycka till med öppningen och hoppas du får massor av besökare :) Att inte alla dina beställningar trillat in kan du kanske se som en possitiv sak....då måste vi ju besöka dig fler gånger :)Än en gång lycka till med ditt stora projekt och dröm.

2014-05-09 @ 09:16:04
Mari

Lycka till med din dröm.
Till sommaren kommer jag att besöka Piteå,kommer alla gånger att kika in.
Kram

Svar: Tack! Och du är så välkommen :)
Johanna

2014-05-09 @ 14:34:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0