Fan!

Idag kom käftsmällen jag väntat på. Min största leverans kommer inte i veckan. Fastän det var det som var sagt. Jag blir så arg, så jävla arg! Jag har redan flyttat öppningsdatumet en gång pga av den här leveransen. 
Detta innebär att jag har en halvtom butik, öppning på tre dagar och mina figurer är 150mil härifrån. 
Min absolut största fasa var det här, att stå med en butiken som har tomma hyllor på öppningsdagen. Vad ger det för intryck? Det tragiska är att jag överdriver inte ens när jag säger att den är halvtom.. Suck.. Jag måste lösa det på något sätt, omän jag inte kan trolla hit figurerna så måste jag fylla hyllorna med något. Andra delen av rummet där dom stora figurerna ska stå får jag väl sätta upp en lapp på där det står att leveransjäveln är försenad. 

Och nästa person som säger att det löser sig skriker jag åt. 

Figurerna kommer inte förrens slutet av nästa vecka. Om dom ens kommer, jag har tappat tron på det där.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0