Första gången

Idag (igår) var vi på en shoppingtur, som vanligt blev det mest saker till Lilly. Ska visa hennes söta tåg senare.

När vi kom hem så blev de så att Lilly för första gången sov borta. Känns i mammahjärtat, men jag vet att hon har det bra. När hon hade åkt så tittade jag och maken på varandra "vad gör man nu då?". Det slutade med att vi gick ut en sväng, bara vi två på krogen. Det är som kul att bara gå ut jag och han, dricka en god drink och dansa lite. Händer inte så många gånger nu för tiden så det var kul, men ack så skönt att komma hem och imorgon kommer lillhjärtat hem igen! 

Jag har ju för övrigt färgat mitt hår!




Kommentarer
Anna

Schnyggt som fasen! :)

2014-03-02 @ 19:24:28
Emelie

Super snyggt! Gillar färgen :)

2014-03-04 @ 13:05:15
Mari

Jätte snyggt, du passar i rött

2014-03-04 @ 15:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0