Ljuva torsdag

Torsdag.. Skjut mig! Började dagen med att jobba till tolv, sedan hem och avbyta maken. Han åkte på jobbet medans jag och Lilly började gå mot bvc. Kolla upp utslag hon har och prata om vikt och längd. Sunderbyn ska ha kallat oss för längesen, vilket dom inte gjort. Dom ska även ha kollat upp hennes längd då hon är ganska kort för sin ålder plus att hon är prematur, vilket dom inte gjort.. Men nu ska bvc höra av sig till dom, så förhoppningsvis hör vi av dom snart. 
Sedan spenderas några timmar i butiken då den var öppen ikväll, Lilly var inte så nöjd över det. Trött och tjurig så överlevde vi kvällen trots allt. 
Nu skulle jag borda duscha, men jag väntar tills Lilly somnat eller maken kommit hem från jobbet. 
Imorgon väntas jobb igen, jag hoppas dagen går fort och att det blir helg nångång!

Lillys vikt och längd kurva. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0